Reklamacje

REKLAMACJE

Reklamację można złożyć do 14 dni od momentu odebrania przesyłki.

Reklamowany Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres:

Drops Print Sp. z o.o.

  1. Rataja 12

05-070 Sulejówek


Do przesłanych produktów, prosimy dołączyć formularz oraz dokument zakupu.
Nie przyjmujemy przesyłek wysyłanych przez Klientów w formie dostawy "za pobraniem".

ZWROTY (odstąpienie od umowy)

Mają Państwo 30 dniowy termin do odstąpienia od umowy. Czas ten liczony jest od momentu odebrania paczki od przewoźnika, przez Klienta lub wskazaną przez niego osobę.
 

Aby dokonać zwrotu (odstąpienia od umowy), prosimy o odesłanie towaru, wraz z dokumentem zakupu oraz formularzem na adres:

Drops Print Sp. z o.o.

  1. Rataja 12

05-070 Sulejówek

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Do paczki prosimy o dołączenie dokumentu zakupu (paragonu lub faktury vat)- warunek konieczny.

 

Zwrotą podlegają wyłącznie towary fabrycznie nowe i nieużywane.


Zwrot płatności:

 

W przypadku odstąpienia od umowy, zwracamy Państwu kwotę zakupu nie później niż 14 dni od dnia, w którym otrzymaliśmy od Państwa zwrot. Zwrotu płatności dokonamy poprzez przelew na Państwa konto.
 

WYMIANY
 

W przypadku wymiany koszty przesyłki w obie strony pokrywa kupujący. Prosimy o informację drogą mailową o chęci wymiany towaru na inny wybrany. W mailu proszę podać  informacje: numer zamówienia, imię i nazwisko kupującego, oraz nazwa produktu który zostanie zwrócony oraz informację na który produkt chcą Państwo dokonać wymiany.    Prosimy o odesłanie towaru wraz z dowodem zakupu (paragon, faktura vat) oraz formularzem na nasz adres:

Drops Print Sp. z o.o.

  1. Rataja 12

05-070 Sulejówek


 Wymianie podlegają wyłącznie towary fabrycznie nowe i nieużywane.

Uprzejmie informujemy, że wymiana jest możliwa jeśli wybrany przez klienta towar jest dostępny w magazynie. Wymiana trwa do 14 dni od daty otrzymania przez nas przesyłki. Informujemy, że nie przyjmujemy paczek za pobraniem. Opcja wymiany jest niezależna i nie ogranicza w żaden sposób ustawowego prawa Konsumenta do odstąpienia od umowy. Jeśli będą jakiekolwiek problemy, po odbiorze przesyłki skontaktujemy się z Państwem mailowo lub telefonicznie.